Iceberg Training Network http://www.accelera.ro  
START
Teoria iceberg-ului
Învățarea experiențială
Inteligenta emotionala
Analiza tranzactională
PROGRAME DE TRAINING
Metoda ESPERE - Managementul Comunicarii (training si formare)
Market Yourself
Abilitati practice de comunicare
Comunicare în marketing
Afirmarea de sine și reușita în afaceri
Asertivitatea - o cale spre succes
Abilități de relaționare interpersonală
Abilități de negociere
Management Development
Team Building
Team Leadership
Tehnici de prezentare
Dezvoltarea inteligenței emotionale
Dezvoltarea încrederii de sine
Analiza relațională
Managementul stress-ului
Managementul timpului
Creativitatea în afaceri
Abilitati de vanzare

SPUNE-ȚI PĂREREA
acces în forumul de discuții

CONTACTEAZĂ-NE
  Informatii generale
  tel: 0743 009 570
  1educat.ro/iceberg
   
iceberg training network >> ABILITATI DE RELATIONARE INTERPERSONALA
 

 

ABILITĂȚI DE RELAȚIONARE INTERPERSONALĂ

Cursul este structurat sa ofere un program stimulativ si informativ. La final cursantii vor avea o întelegere clara a modalitatilor de relationare interpersonala. Vor putea sa dezvolte strategii asertive de relationare. Formatul cursului, interactiv, ofera participantilor oportunitatea de exersare a abilitatilor dezvoltate.

Iceberg Training Network - oferta de cursuri

TEMATICA GENERALĂ

  • Importanta mentinerii unei atitudini pozitive/ atmosfera de lucru
  • Cum sa oferim si sa primim informatii corecte utilizând tehnica întrebarilor si a ascultarii active.
  • Cum sa dezvoltam oportunitatile de afaceri când vorbim cu clientii
  • Importanta comunicarii între departamentele companiei
  • Cum sa ne gestionam emotiile când avem de rezolvat o problema sau un conflict
  • Cum sa obtinem o solutie amiabila când ne confruntam cu plângeri
  • Utilizarea eficienta a vocii
  • Managementul personal al timpului si motivarea
  • Cum sa evitam influentele negative care ar putea opri schimbarea.

PARTICIPANȚI

companii
Tot personalul companiei, în mod special persoanele aflate în contact direct cu clientii. Echipa Customer Support, echipa de la receptie, personalul de la controlul creditelor, field engineers, managerii cu responsabilitati asupra personalului aflat în contact cu clientii etc.

INFORMAȚII ORGANIZATORICE

Pentru orice alte informații vă rugăm să ne contactați.
ITN Tutor
.



 
iceberg training network >> ABILITATI DE RELATIONARE INTERPERSONALA